Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, στο περιθώριο εκδήλωσης με θέμα «Μετρό και Σιδηρόδρομος στην πόλη της Θεσσαλονίκης και στην ευρύτερη περιοχή», ο κ. Μυλόπουλος τόνισε ότι το έργο έχει μπει σε νέες «ράγες» και ότι προχωράει με πολύ γρήγορους ρυθμούς και πρώτη φορά φαίνεται ορίζοντας ολοκλήρωσης καθώς η χρηματοδότηση είναι εξασφαλισμένη και έχουν επιλυθεί τα διάφορα προβλήματα και οι εκκρεμότητες του παρελθόντος.
«Το χρονοδιάγραμμα έχει ως εξής: στο τέλος της χρονιάς θα αρχίσουν πλέον να έρχονται οι συρμοί, εντός του 2019 θα ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια της βασικής γραμμής και προς το τέλος του ΄19 θα ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια της γραμμής Καλαμαριάς. Ο καταληκτικός χρόνος, ο χρόνος δηλαδή της εμπορικής λειτουργίας του μετρό της Θεσσαλονίκης, είναι ο Νοέμβριος του 2020. Και λίγους μήνες μετά θα δοθεί σε λειτουργία και η επέκταση του μετρό Καλαμαριάς. Με τον τρόπο αυτό στο τέλος του 2020 και αρχή του 2021 θα συνδεθεί με μέσο σταθερής τροχιάς η Ανατολική Θεσσαλονίκη με το κέντρο της πόλης. Άρα λοιπόν εντός του ΄22 θα έχει ολοκληρωθεί πλήρως η βασική γραμμή και η γραμμή Καλαμαριάς», επισήμανε ο κ. Μυλόπουλος.
Παράλληλα, ανέφερε ότι η γραμμή που θα ξεκινάει από τη Νέα Ελβετία θα σταματήσει προσωρινά στο Συντριβάνι και επίσης στο Συντριβάνι θα σταματάει η γραμμή από τη Μίκρα Καλαμαριάς. Αυτό θα συμβεί διότι η κατασκευή του σταθμού της Βενιζέλου ξεκίνησε πριν λίγους μήνες. Ο κ. Μυλόπουλος πρόσθεσε ότι το συνολικό δίκτυο μέχρι το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό θα ενταχθεί σε λειτουργία όταν θα είναι έτοιμος και ο σταθμός Βενιζέλου, δηλαδή, σύμφωνα με εκτιμήσεις, σε ένα με, το πολύ, δύο χρόνια μετά από την πρώτη εμπορική του λειτουργία.
https://joweaxwm.blogspot.com/2019/03/blog-post_91.html
απαντησεις γλωσσας στ δημοτικου β τευχος
Ο κ. Μυλόπουλος αναφερόμενος στον σχεδιασμό των επεκτάσεων του μετρό είπε: «Είναι η ώρα να αρχίσουμε να σχεδιάζουμε τις επεκτάσεις δυτικά και ανατολικά. Προς την Δυτική Θεσσαλονίκη με δύο γραμμές οι οποίες ενώθηκαν σε μία κυκλική γραμμή όπως αυτό παρουσιάστηκε πρόσφατα στο περιφερειακό συνέδριο Κεντρικής Μακεδονίας και πριν λίγες μέρες στη διαβούλευση που ξεκίνησε με τους δημάρχους. Είναι δύο γραμμές οι οποίες ενώθηκαν με μία κυκλική γραμμή. Δηλαδή από το Βαρδάρη (σταθμό Δημοκρατίας) ξεκινάει μία δια της οδού Λαγκαδά – Νεάπολη – Σταυρούπολη - Πολίχνη και από εκεί πηγαίνει δυτικά στη στάση Ομόνοια - Ηλιούπολη μετά Εύοσμο κατεβαίνει Κορδελιό και μετά Αμπελόκηπους - Μενεμένη και βρίσκει το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό. Αυτή είναι η μία γραμμή για την οποία ξεκινούν άμεσα οι πρόδρομες εργασίες προκειμένου να απαλλαγεί το έργο, όταν με το καλό βρεθεί η χρηματοδότηση και δημοπρατηθεί, να γίνει σύντομα και να είναι απαλλαγμένο από τις αρχαιολογικές εργασίες και τις μετακινήσεις των δικτύων κοινής ωφέλειας τα οποία συνήθως καθυστερούν τα έργα».
ποιοι τραγουδιστες ηταν στην κηδεια του παντελιδη
Αναφερόμενος στο σχεδιασμό της επέκτασης του μετρό ανατολικά προς το αεροδρόμιο τόνισε ότι θα είναι ένα ελαφρύ έργο, υπερυψωμένο και υπέργειο το οποίο θα είναι πολύ φθηνότερο και θα κατασκευαστεί σε πολύ λιγότερο χρόνο και ότι για αυτό το έργο δεν υπάρχει λόγος να ξεκινήσουν πρόδρομες εργασίες.
«Το αν ξεκινάμε να συζητούμε τις επεκτάσεις από τώρα το κάνουμε διότι, προκειμένου να διεκδικήσουμε χρηματοδότηση, χρειαζόμαστε ώριμες μελέτες. Για να ωριμάσουν οι μελέτες πρέπει να έχουμε τη συναίνεση της τοπικής κοινωνίας, τη συναίνεση των φορέων σε ό, τι αφορά στην ακριβή χάραξη της γραμμής, να γίνουν οι τεχνικές μελέτες από την Αττικό Μετρό έτσι ώστε σε ένα με δύο χρόνια από σήμερα να είμαστε έτοιμοι να διεκδικήσουμε χρηματοδότηση και να ξεκινήσουμε τις δύο αυτές γραμμές μία δυτικά και η άλλη ανατολικά» πρόσθεσε ο κ. Μυλόπουλος
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 20 λεπτά
ανταλλακτικα για παπια θεσσαλονικη
ανταλλακτικα για παπια θεσσαλονικη
https://owechqdj.blogspot.com/2019/01/blog-post_86.html
No comments:
Post a Comment