Thursday, May 23, 2019

μουσειο ειρηνης χιροσιμα

https://joweaxwm.blogspot.com/2019/01/blog-post_10.html
https://rgzjgufr.blogspot.com/2019/01/blog-post_65.html
μουσειο ειρηνης χιροσιμα

Ο λόγος για τον καινοτόμο μαθητικό διαγωνισμό Young Business Talents 2017-2018, που ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία, σε διοργάνωση της NIVEA. Για ακόμα μια χρονιά, το κλειστό γυμναστήριο του Αμερικάνικου Κολλεγίου Ελλάδος Pierce College, «γέμισε» με ενθουσιασμένους μαθητές και καθηγητές, οι οποίοι τίμησαν με τη συμμετοχή τους τον καινοτόμο διαγωνισμό Διοίκησης και Επιχειρηματικότητας, που στόχο έχει να προσφέρει σε μαθητές Λυκείων την ευκαιρία να διαχειριστούν τη δική τους εικονική εταιρία. Η ομάδα «BELLATRIX» από το Pierce Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος στέφθηκε νικήτρια ξεχωρίζοντας από 75 «ομάδες - εταιρίες», κερδίζοντας επάξια τη θέση της στον διεθνή διαγωνισμό για να αναμετρηθεί με μαθητές από άλλες τρεις χώρες της Νότιας Ευρώπης, την Ισπανία, την Πορτογαλία και την Ιταλία, αλλά και το Μεξικό.


2


τα πιο μεγαλα φορτηγα

Η ομάδα «BELLATRIX»


το έβαλε στα πόδια

μουσειο ειρηνης χιροσιμα

Η διαδικασία των 11 εβδομάδων


Οι ομάδες καλούνται να διαχειριστούν εικονικές επιχειρήσεις και αποτελούνται από τρία έως και τέσσερα άτομα. Πρόκειται για ένα μοντέλο case study όπου 700 ομάδες «τρέχουν» την εταιρεία τους για 11 εβδομάδες χρόνια, (εικονικός χρόνος 11 ετών). Κάθε έτος πραγματοποιούν ένα business plan, σύμφωνα με το οποίο παίρνουν και τις αποφάσεις. Αυτή που έχει το καλύτερο overall consumer offering και τις περισσότερες πωλήσεις, παίρνει 60 πόντους, ο δεύτερος 50 πόντους κοκ. Άρα στην πορεία των χρόνων, συλλέγουν μια βαθμολογία και προκύπτει μια απόλυτα αντικειμενική κατάταξη που βγαίνει από τον υπολογιστή, με αντικειμενικά κριτήρια βάσει της κερδοφορίας των επιχειρήσεων. Όλοι δουλεύουν με το ίδιο σενάριο και καλούνται να διοικήσουν μια εταιρεία που παράγει το ίδιο προϊόν για όλους, για να υπάρχει σύγκριση. Εν προκειμένω πρόκειται για Fast Moving Consumer Good, διότι αυτά είναι τα fundamentals της οικονομίας. Παραγωγή, εμπόριο, προώθηση και δημιουργία ζήτησης από τον καταναλωτή είναι τα απαιτούμενα που καλούνται οι μαθητές να αντιμετωπίζουν. Μέσα από branding και διαφήμιση, ο καταναλωτής έρχεται και επιλέγει το δικό τους προϊόν.


«Τα παιδιά δεν ασχολούνται μόνο με το marketing της εταιρείας τους, αλλά κάνουν όλη τη διαδικασία. Από την παραγωγή μέχρι την τοποθέτηση στα ράφια και τη διαφήμιση του προϊόντος. Ύστερα, κάθε πέντε εταιρείες δημιουργούν μια κλειστή αγορά, η οποία αναπαράγεται επ’ άπειρον. Για παράδειγμα, φέτος έχουμε 700 ομάδες παιδιών γκρουπαρισμένοι σε πεντάδες. Κάθε πεντάδα είναι κλειστή και δεν επηρεάζεται από τις άλλες. Στο τέλος, βραβεύεται ο πρώτος από κάθε πεντάδα (συνολική κερδοφορία των 3 ετών) και ύστερα, μένει η τελευταία πεντάδα των πρώτων» όπως δήλωσε στο CNN Greece ο Κωνσταντίνος Αρεταίος, Διευθυντής Young Business Talents στην Ελλάδα.


3


Ο Κωνσταντίνος Αρεταίος, Διευθυντής Young Business Talents στην Ελλάδα


Η φροντίδα των παιδιών κύριο μέλημα


Μπορεί να γνωρίζουμε τη Nivea ως μια εταιρεία φροντίδας, ωστόσο εύλογο είναι το ερώτημα πώς αποφάσισε να υποστηρίξει τους νέους σε έναν διαγωνισμό επιχειρηματικότητας. «Η λέξη κλειδί είναι η φροντίδα, καθώς και αυτό είναι μια ενέργεια που δείχνει τη φροντίδα της Nivea προς τις οικογένειες. Επειδή εμείς δεν θέλουμε να ασχολούμαστε μόνο με το πρόσωπο, αλλά και με την ψυχή, το πώς αντιλαμβάνεσαι το μέλλον και το πώς το δημιουργείς, οπότε εντάσσεται στην ίδια κατηγορία. Φροντίδα, ή αλλιώς “care”, όπως το αναφέρουμε και στους άξονες που βασιζόμαστε» υπογράμμισε εκ μέρους της Beiersdorf Hellas, ο Country Manager της εταιρείας Θεόδωρος Πουλόπουλος.


Ο ίδιος πρόσθεσε σχετικά με τα προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης: «Είναι πάρα πολύ σημαντικό για εμάς. Το μεγαλύτερο βάρος δίνεται στο ότι μιλάμε για νέους ανθρώπους, καθώς αυτοί είναι το μέλλον αυτής της χώρας. Επομένως, κάνοντας πράγματα σαν το Young Business Talents σε τόσο δύσκολες εποχές, για νέους ανθρώπους, νομίζω πως είναι το μεγαλύτερο πράγμα που μπορείς να κάνεις. Αυτός είναι στην πραγματικότητα ο ορισμός της κοινωνικής ευθύνης, για αυτό και στηρίζουμε αυτόν τον διαγωνισμό τα τελευταία πέντε χρόνια».


4


Η εμπειρία μαθητών και καθηγητών


«Ο διαγωνισμός αυτός ήταν το μεγαλύτερο δέλεαρ που τους έκανα, διότι χάρη στο διαγωνισμό επέλεξαν το μάθημά μου (Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης) 42 παιδιά, ενώ πέρσι είχα μόνο 6 μαθητές. Είναι η πρώτη φορά που συμμετέχει η ομάδα μου στον διαγωνισμό, διότι μου δόθηκε η ευκαιρία να το εντάξω και στο μάθημά μου ως βιωματική εκπαίδευση. Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι πως τα παιδιά με έβαλαν κι εμένα στη διαδικασία να έχω άγχος, να τους πληροφορήσω σωστά, αγωνία και να μπαίνω σε αυτό το «τρυπάκι» να μελετάω στο σπίτι και να προσπαθώ να βρω διάφορες λύσεις για να ξεπεράσουμε τα προβλήματα του σεναρίου που δίνεται» τόνισε στο CNN Greece ο Ιωάννης Πολυκανδριώτης, καθηγητής του Λυκείου Καλύμνου, ενώ πρόσθεσε: «Εάν ήθελα να χαρακτηρίσω την όλη διαδικασία με έναν οικονομικό όρο, θα την χαρακτήριζα ως ΦΠΑ. Φοβερό εργαλείο για τον καθηγητή και τους μαθητές, Πρόσθετη αξία του προσομοιωτή για το μάθημα και Αγωνία για τον καθηγητή για όσα συνέστησε στα παιδιά για τις επιχειρήσεις τους».


5


Ο Ιωάννης Πολυκανδριώτης, καθηγητής του Λυκείου Καλύμνου


Τέταρτη φορά λαμβάνει μέρος στον διαγωνισμό ο Απόστολος Ψαραύτης, Καθηγητής Γενικού Λυκείου Αγ. Στέφανου. «Εκείνο που αποκομίζουν τα παιδιά από τη διαδικασία είναι το γνωστικό κομμάτι της επιχείρησης. Αντιλαμβάνονται δηλαδή, την επιχείρηση σαν ολότητα. Εάν αυτό δεν το αποκτήσουν τώρα, θα περάσει μια 10ετία για να το αντιληφθούν σε μία παρόμοια επιχείρηση ως εργαζόμενοι. Δεύτερον, συμπεριφέρονται σαν επιχειρηματίες. Που σημαίνει πως ό, τι γνώσεις και να έχω από το παρελθόν, δεν μου εγγυάται κανείς τίποτα για το μέλλον. Ρισκάρουν, ψυχολογώντας την αγορά».


6


Ο Απόστολος Ψαραύτης, Καθηγητής Γενικού Λυκείου Αγ. Στέφανου




No comments:

Post a Comment